Klocki dla dużych, czyli 6 segmentów, które Ci się przydadzą
Zaktualizowano: 17 wrz 2021
Ten artykuł jest uzupełnieniem wcześniejszych tekstów poświęconych tworzeniu persony i działaniom z odbiorcami w Google Analytics. Jeśli jeszcze ich nie znasz, to zajrzyj i przeczytaj: Dlaczego moi odbiorcy to wielkie Persony? oraz Jak stworzyć swojego bohatera (w czym pomoże Analytics).
Przykłady konfiguracji zostały opracowane dla Universal Analytics.
Jak już wiesz, do zrozumienia swoich odbiorców oraz do sprawdzania swoich wyobrażeń dotyczących ich działań w Twojej witrynie, przydatne są segmenty. Czytając ten artykuł uporządkujesz sobie informacje na ich temat i poznasz segmenty, które na pewno Ci się przydadzą, a może również zainspirują do dalszej „twórczości”. Jeśli szukasz już konkretnych rozwiązań, wejdź bezpośrednio do interesującej Ci