Twój ruch, czyli źródła ruchu w Google Analytics i jak z nich korzystać
top of page
Szukaj
W tym artykule skupię się na wyjaśnieniu, skąd przychodzi ruch, jak jest zapisywany w raportach i czego można się z niego dowiedzieć.
-
22 sty5 minut(y) czytania
Po co Ci konwersje
Konwersja? A co to jest? I do czego służy? Konwersja to „ukończona działalność (online lub offline) mająca znaczenie dla powodzenia...
1240
-
12 kwi 202312 minut(y) czytania
7 podstawowych raportów GA4, które ułatwią Ci życie
W tym artykule opisuję siedem raportów Google Analytics 4, z których będziesz stale korzystać. Podają one najważniejsze informacje o ruchu w
32270
-
21 gru 202210 minut(y) czytania
Jak korzystać z GA4 – przewodnik po interfejsie
Starożytny grecki filozof, Heraklit z Efezu, powiedział podobno, że nie wchodzi się dwa razy do tej samej rzeki. Woda płynie, więc nawet,...
2000
-
6 gru 20226 minut(y) czytania
W kilku słowach: Co wiemy o GA4 i jakie podjąć kroki, żeby uniknąć wywrotki?
Od jesieni 2020 przebijają się do nas informacje o zmianach w sztandarowym narzędziu Google do mierzenia ruchu internetowego – Google...
540
-
4 kwi 20229 minut(y) czytania
Konfiguracja usługi GA4 - checklista
Znamy już datę zakończenia działania Universal Analytics (1 lipca 2023). Pora włączyć nową wersję Analytics - GA4. Najlepiej na początku rów
1550
-
17 wrz 202111 minut(y) czytania
Listy remarketingowe - wszystko, co chcesz o nich wiedzieć, ale boisz się zapytać
Listy remarketingowe - wszystko, co chcesz wiedzieć, ale boisz się zapytać. Odbiorcy w Google Analytics i Ads oraz tutorial tworzenia list.
11050
-
26 lip 202114 minut(y) czytania
Co to jest remarketing, jak go włączyć i jak korzystać, czyli tag dla ludzi o mocnych nerwach
Pamiętasz może podtytuł filmu Davida Lyncha „Twin Peaks: Ogniu krocz ze mną”? Nikt z nas, oglądających tamtego lata serial, do którego...
6120
-
7 maj 20219 minut(y) czytania
Klocki dla dużych, czyli 6 segmentów, które Ci się przydadzą
Czytając ten artykuł uporządkujesz sobie informacje na ich temat i poznasz segmenty, które na pewno Ci się przydadzą.
1190
-
29 kwi 20215 minut(y) czytania
Jak stworzyć swojego bohatera (w czym pomoże Analytics)
Ten artykuł jest kontynuacją tematu używania person do tworzenia w witrynie treści najlepiej odpowiadających jej odbiorcom. Jeśli chcesz...
900
-
20 kwi 20213 minut(y) czytania
Dlaczego moi odbiorcy to wielkie Persony?
Nikt z nas nie lubi być szufladkowany. Jesteśmy jedynymi i niepowtarzalnymi osobowościami. Kiedy jednak chodzi o nasze potrzeby zawodowe...
580
-
4 mar 20215 minut(y) czytania
GA4, czyli co Ci się tu spodoba
Czy jesteś entuzjastą? Czy nowa wersja systemu operacyjnego przyprawia Cię o drżenie serca? Pewne nie tak, jak kolejna część Gwiezdnych...
1660
-
31 gru 20206 minut(y) czytania
Czym jest Google Analytics i co może Ci dać?
Kto z nas nie buduje marki, bazując na danych o swoich (potencjalnych) odbiorcach? Minęły czasy, w których firma dawała „po prostu dobrą...
580
-
31 gru 20206 minut(y) czytania
Po co ci e-commerce (dla sklepów i nie-sklepów)
Czy wiesz, że raporty e-commerce przydają się też nie-sklepom? Przeczytaj ten artykuł i dowiedz się więcej o Analytics e-commerce.
880
-
28 gru 20205 minut(y) czytania
Ruch na stronie internetowej i co w nim takiego ważnego
Czy każde odwiedziny to nowy użytkownik? Czy wielka liczba użytkowników to od razu sukces strony? Uporządkujmy sobie podstawy wiedzy o www.
890
bottom of page