Listy remarketingowe - wszystko, co chcesz o nich wiedzieć, ale boisz się zapytać
Zaktualizowano: 4 paź 2021
Ten artykuł jest kontynuacją tematu remarketingu, który opisałam w poście Co to jest remarketing, jak go włączyć i jak korzystać, czyli tak dla ludzi o mocnych nerwach. Jeśli jeszcze nie wiesz zbyt wiele na ten temat, to polecam Ci jego lekturę. Znajdziesz go tu.
Jak wiesz, teoria jest dobry wsparciem dla praktyki. A skoro orientujesz się już, czym jest remarketing i jak go włączyć, to teraz dowiesz się najważniejszych rzeczy na temat list remarketingowych, bez których trudno rozpocząć działania z odbiorcami w Analytics i Ads. Na końcu znajdziesz krótkie tutoriale tworzenia podstawowych rodzajów list. Wszystkie zamieszczone tu instrukcje dotyczą list odbiorców tworzonych w Universal Analytics dla remarketingu statycznego. O remarketingu dynamicznym będę pisała w osobnym artykule, bo to wyższy poziom jazdy.